Будуєте сайт юридичної фірми? Тримайте чек-лист найголовніших елементів

Сайт юридичної фірми – один з найголовніших інструментів для вдалого пошуку потенційних клієнтів. Тому він має бути професійним, виглядати сучасно та давати всю потрібну інформацію в декілька кліків. Команда нашого креативного агентства, яке створювала веб-сайти для найкращих юридичних фірм України та Legal Tech стартапів поділилася основними елементами, які допоможуть створити неперевершений веб-сайт. Зберігайте!

1. Високоякісні фотографії

Сьогодні зображення та відео є настільки ж важливими, як і текстове наповнення вашого веб-сайту. Саме якісні зображення з великим розширенням складають перше враження про вашу фірму та ваш бренд. Обираючи зображення, слід пам’ятати, що вони мають бути чіткими, насиченими та доповнювати основні кольори вашого веб сайту.

Офіційний веб-сайт Дом юриста Creative Agency

2. Опис компанії

Сторінка “Про нас” буде найбільш відвідуваною сторінкою вашого сайту. Цілком зрозуміло, адже клієнти прагнуть дізнатися більше про вашу юридичну фірму, професіоналів та спосіб роботи.

Креативний директор Дом юриста Микита Смотров також радить ніколи прямо не вказувати на прайс ваших послуг на сайті. “Навпаки – потрібно зробити веб-сайт таким чином, щоб він зовнішнім виглядом викликав у клієнтів відчуття того, що це юридична компанія “преміального рівня”. В результаті, ви без слів створите спеціальний бар’єр, який дозволить не витрачати час на клієнтів, які не зможуть оплачувати ваші послуги”.

Якісні фотографії фахівців і добре написані біографії допоможуть користувачам відчути, що вони дійсно будуть мати справу з професіоналами. Пройшов той час, коли можна неякісно обрізати фотографію юриста в Photoshop та розмістити на сайті. Це фатальна помилка.

3. Більше уваги контенту

Виграли справу? Напишіть про це! Взяли участь у форумі? Також напишіть про це. Більше пишіть. По-перше, це дасть відчуття того, що компанія продовжує стрімко розвиватися. По-друге, весь цей матеріал буде індексуватися в пошуковиках та клієнти зможуть знаходити вашу компанію в Google.

Так виглядає веб-сайт однієї з найкращих юридичниї фірм світу – Hogan Lovells.

4. Не помиліться з кольором

Не слід забувати про колір вашого сайту, бо він буде викликати у користувачів певний емоційний фідбек.

Так, співзасновник компанії ColorPlaza Бодевін Крігер характеризує колір як незамінний інструмент для забезпечення наочності, уваги і – отже – присутності на ринку. Він вважає, що найбільш сприятливими кольорами для веб-сайтів юридичних компаній є зелений, колір “бордо” та синій.

5. Переконайтеся, що з вами легко зв’язатися

CTA( з англ. Call to action) є дуже важливою частиною вашого веб-сайту. CTA закликає користувачів зв’язатися з вашою юридичною фірмою, тому ефективний веб-сайт і потужна CTA-кнопка перетворює звичайного відвідувача сайту на потенційного клієнта вашої фірми.

Ви маєте вирішити, яким саме чином буде створено СТА вашої компанії. Безумовно, це може бути і попередня реєстрація у кабінеті вашої компанії, і допомога клієнтам тощо.

Головним визначальним фактором якісної роботи CTA є зворотній зв’язок. Тож, не забувайте перевіряти електронну пошту і своєчасно відповідати на запитання.

Яку пораду ми хочемо дати.

Сучасний світ дуже стрімко змінюється. Неможливо триматися на ринку і використовувати для цього засоби, які були актуальними вчора. Зрозумійте, що сьогодні клієнту потрібно лише 3-4 секунди, щоб перейти на ваш веб-сайт і на підсвідомому рівні визначити, чи захоче він працювати з вашою компанією. Оновлюйте дизайн, використовуйте роботу професійних дизайнерів і ви самостійно переконаєтесь, як це допоможе вам заробляти гроші.

7 місяців тому ми створили креативне агентство, яке створює професійні веб-сайти та вражаючі промо-ролики для юридичних компаній та IT корпорацій. Зв’яжіться з командою студії, щоб професійні дизайнери та стратеги створили для вас веб-сайт, який буде задавати нові стандарти на ринку.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial