Чому юридичні компанії мають використовувати CRM-систему?

Чи контролює компанія всю інформацію та діяльність, яка пов’язана з вашими клієнтами?

Сьогодні провідні юридичні компанії все більше уваги приділяють роботі і збереженню всієї своєї інформації в хмарі. Адже це новий рівень в безпеці, продуктивності і спільній роботі зі своїми колегами та клієнтами. Тому все більше і більше уваги приділяється вибору правильної CRM.

CRM-система дозволяє легко контролювати роботу всіх співробітників, покращувати комунікацію з клієнтами, працювати з документами, ставити задачі, виконувати визначені керівниками плани та загалом працювати ефективніше.

Як саме CRM-система може вплинути на побудову успішної юридичної компанії і які системи можуть використовувати юристи в України? Про це ми зараз і поговоримо!

Для чого потрібна CRM-система юридичній фірмі?

1. Якісна комунікація з клієнтами

Першою перевагою використання юристами CRM-системи є досягнення досконалої роботи з клієнтами. Зростання показників ефективності юридичної фірми дуже сильно залежить від створення міцних взаємовідносин з клієнтами, тому не дивно, що більшість світових юридичних фірм-лідерів використовують професійні системи

Сьогодні CRM дає можливість кожній юридичній компанії:

– вести базу даних клієнтів;
– зберігати записи про дії клієнтів;
– працювати з документами;
– робити докладні звіти по роботі з клієнтами та окремих працівниках фірми;
– робити докладні звіти про кожного клієнта;

2. Аналітика ключових показників бізнесу

Друга причина, чому юридичним фірмам варто використовувати CRM-систему, на кшталт Jusnote, є вбудовані можливості для роботи зі звітами.

Переважна кількість юридичних фірм не аналізують дані та бізнес-показники, до яких відноситься: цінність клієнта, показники роботи з клієнтом, показники ефективності, маркетингові витрати та, найголовніше, фінанси.

Однією з причин того, що в Україні досить мало компаній використовують CRM-системи полягає в тому, що в країні до Jusnote таких систем ще ніколи не було створено.


Ось декілька характеристик, які повинна мати якісна CRM-система сьогодні:

1.Вона повинна бути хмарною. Тільки так можна забезпечити доступ до інформації з будь-якої точки планети та максимальну їх захищеність.

2. Система повинна бути зрозуміла у використанні. Основні дії, такі як виставлення рахунків та постановка задач, мають виконуватись за декілька секунд. економічно ефективне утримання клієнтів

3. Автоматизація процесів. Мета CRM – заощадувати ресурси та енергію на внесенні інформації.

4. Якісна комунація з клієнтами та працівників.

4. Можливість проводити аналіз роботи та робити звіти.

Більше 2 тисячі юристів вже використовують першу професійну CRM-систему для юристів в Україні.

Напочатку 2018 року в Україні була створена Jusnote — перша хмарна CRM-система виключно для юристів, яка покликана налагодити всі процеси для ведення власної юридичної практики. Незалежно від того, працюєте ви в юридичній фірмі або займаєтесь індивідуальною практикою, Jusnote дасть всі найпотужніші інструменти, які допоможуть вам досягти успіху.


Можливості хмарної CRM-системи Jusnote :

1.Інтеграція з сучасними сервісами, такими як Google, Microsoft, Viber, OpenDataBot;
2. Створення документів під себе з нашими шаблонами або використання своїх;
3. Ведення ордерів;
4. Надійне збереження адвокатської таємниці за допомогою сучасних технологій
5. Створення рахунків та виставлення їх клієнтам за лічені секунди
6. Білінг кожної хвилини свого часу, яка має бути оплачена.
7. Постановка задач працівникам та відслідковування їх виконання.

Використання професійної CRM-системи може вивести всю юридичну практику на якісно-новий рівень. І юристи, які використовують новітні технології, точно досягнуть більшого успіху аніж ті, хто цього робити не хоче.


Детальніше про Jusnote

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial