Як побудувати юридичний бренд? Інтерв’ю з Дом юриста Creative Agency

Про студію

Дом юриста Creative Agency – перша в Україні студія, яка розпочала свою діяльність зі створення брендів виключно на юридичному ринку. Команда студії створювала промо-ролики для найкращих юридичних компаній України, таких як Spenser & Kauffmann, технологічних проектів, наприклад Суд на долоні та Patentbot, а сьогодні вони обслуговують середній та великий бізнес і спеціалізуються на створенні веб-дизайну та рекламних роликів. В одному з інтерв’ю для інтернет-журналу Loйер, команда студії поділилася думками про те, чому в юридичному бізнесу велику роль грає успішність бренд і як краще його побудувати. Ділимося найцікавішими моментами в нашому офіційному блозі.

Про створення студії

Чому ви вирішили створити студію? До вас на юридичному ринку це ніхто не робив.

Вже понад чотирьох років наша команда займається розвитком технологічного бренду «Дом юриста». Наші дизайнери, програмісти, стратеги і копірайтери створюють і виводять на ринок технології, яких ще ніколи не існувало в Україні, а тому постійно шукають шляхи, як поєднати креативність і сучасність з попитом реальних клієнтів. В результаті, нам вдалося створити компанію, яка декілька разів вигравала закордонні гранти, входила до «ТОП-10» найсучасніших юридичних брендів України, ми отримали вже понад 100 тисяч користувачів, а нещодавно перемогли в номінації «Tech» в AEQUO Legal Tech Challenge.

Так склалося, що Дом юриста стали асоціювати з компанією, яка не тільки змінює ринок, але й має чудовий дизайн і створює захоплюючі відео, які дивляться десятки тисяч людей. І тут ми усвідомили, що наша команда має великий досвід і було б надзвичайно корисно ним ділитися.

Так ми вирішили створити власну студію, яка б професійно займалася створенням дизайну та промо-роликів для наших клієнтів та інших технологічних стартапів. В результаті, на початку 2018 року була створена студія «Дом юриста Creative Agency».

Про роботу з юристами

Яка специфіка роботи з юристами?

Основна проблема сьогодні – переконати юристів, що клієнти обирають бренди. Що минає час, коли люди приходять по рекомендаціям або просто з вулиці. Потрібно постійно бути присутніми в Інтернеті, будувати бренд.

Що потрібно для того, щоб почати працювати з вашою студією?

Зазвичай клієнти заповнюють спеціальну форму. Ми створили її для того, щоб одразу зрозуміти потреби клієнта, його очікування, переглянути компанію ро і при першій розмові запропонувати наше бачення того, як можна розвивати бренд або що можна покращити. Це заощаджує як час клієнта, так і нашої команди.

Є знайомі юристи, які казали, що не можуть одразу побачити прайс на послуги. У вас його немає?

Звісно ні. Кожна робота індивідуальна, і креативна робота, як і юридична, не може бути оцінена одразу. Існують різні ситуації, бренди знаходяться на різних стадіях розвитку, робота може бути складною або ж навпаки – в певній конкретній ситуації легкою. Тому ми просто не можемо оцінити роботу, не дослідивши її.

Про гроші

Скільки коштують ваші послуги?

Дивлячись, що потрібно зробити. )

Ну, наприклад, скільки буде коштувати промо-ролик, як ви робите для Дом юриста?

З початку 2019 року наші користувачі побачать зовсім новий рівень відео, який буде використовуватись в Дом юриста. Це буде професійна 3D графіка, яку в Україні використовує дуже мало компаній. Через те, що це ультра-складна графіка і дуже тривала робота професійних motion-дизайнерів, а також потреба в якісній техніці. Але це змусить глядачів переглядати відео ще і ще. В середньому вартість одного промо-ролику буде складати приблизно 3 тисячі доларів. Це десь 1 хвилина відео.

Як брендинг впливає на успіх? Чи можливо сьогодні заробляти не приділяючи йому уваги? Говоримо про юридичний бізнес.

Заробляти, звісно, можна. Питання в тому, скільки і як? Це як їздити на BMW або на Ладі. І той і той автомобіль пересувається по дорозі. Але у всьому іншому – це зовсім різне. Інші емоції, ставлення, гроші, асоціації, впізнаваність тощо. Те ж саме і в юридичному бізнесі. Є фірми рівня BMW, а є так звані «Лади». І ті і ті зароблять. Просто гроші різні.

Більше того, всі клієнти обирають юридичні фірми за зовнішніми чинниками. Це як, уявімо, юрист каже, що він «дорогий», і знаходиться перед клієнтом в дешевому костюмі. Висновок зрозумілий: йому просто не повірять. Те ж стосується і брендингу. Фірму, яка просуває свої послуги якісно, одразу помітно. А її послуги коштують в декілька разів дорожче.

Чи берете ви зараз замовлення?

Не всі. Залежить від того, цікавий нам проект. Але ми уважно розглядаємо кожну фірму і в будь-якому випадку намагаємось кожному допомогти. Як мінімум, ми радимо інші команди, які можуть зробити якісний брендинг. За цікаві проекти беремось самі. Відправити заявку можна завжди. Достатньо заповнити цю форму.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial