Як підготувати документи для реєстрації ТОВ за 6 хвилин? Покрокова інструкція

Як ви вже знаєте, нещодавно ми офіційно випустили нову версію Дом юриста – 4.0. Ми не тільки повністю оновили зовнішній вигляд платформи і зробили її зручнішою, ми суттєво вдосконалили кожен наш сервіс! Сьогодні ми поговоримо про створення ТОВ за допомогою domjurista.ua і спробуємо розповісти, як підготувати повний пакет документів для реєстрації бізнесу в декілька кліків, набагато дешевше та повністю онлайн. Поїхали! 😉

То ж, що потрібно робити?

  1. Для початку роботи над документами, перейдіть на офіційну сторінку сервісу за цим посиланням та натисніть на “Розпочати”
  2. Вас буде перенаправлено до оновленого інтерфейсу створення документів. Давайте познайомимось з ним поближче.

Про новий інтерфейс

Перш за все, ми оновили спосіб заповнення форм. Тепер вас не буде плутати купа різних полів, які відрізняються за розмірами. Всі поля тепер структуровані, одного розміру та знаходяться у полі вашого фокусу. Вам потрібно лише заповнювати їх та гортати сторінку вниз. По друге, зліва ви завжди зможете відслідковувати процес заповнення документів та зможете бачити, на якому етапі ви знаходитесь просто зараз. Ну і ви завжди можете замовити консультацію юриста, щоб знайти відповіді на питання, які вас турбуюсь. Кнопку для цього ми розташували прямо під розділами зліва.

Дізнайтеся більше про редизайн платформи на офіційному сайті студії Smotrow Design за цим посиланням.

3. Назва та адреса. Саме з цього розпочинається заповнення документів. Коли ви введете бажану назву товариства, система автоматично перевірить назву та і повідомить вас, якщо вона вже зайнята. Все за декілька секунд. Вам також не потрібно власноруч вводити довгі назви майбутнього місцезнаходження товариства. Замість цього система запропонує вам виборку, де потрібно буде обрати те, що стосується саме вас. Єдине, що вам потрібно буде заповнити, – це вулицю та інформацію про будівлю. Дуже зручно!

4. Види діяльності. Тут все простіше простого. Наша команда юристів вже сформувала списік видів діяльності за вас і тепер немає необхідності десь їх шукати. Просто оберіть ті, що підходять для вашого бізнесу. І етап можна вважати завершеним!

5. Засновники та бенефіціари. Якщо засновниками є фізичні особи, то на даному етапі інформацію треба ввести власноруч.

Проте у разі, якщо засновниками є юриидичні особи, то після введення їх ідентифікаційного коду вся їхня інформація “підтягнеться” автоматично!

6. Директор. Інформація про директора вводиться таким чином, як це відбувається і з засновниками. То ж тут не має виникнути будь-яких проблем.

7. Оподатування. На цьому етапі вам потрібно обрати тип оподаткування. Для більшої інформації ми радимо переглянути цю статтю.

Після заповнення всіх форм, розділи зліва будуть помічені зеленим кольором. Це знак успіху, який свідчить про те, що ви нічого не забули і можете сміливо натискати на кнопку “Сформувати”.

Перед вами з’явиться модальне вікно, де ви ще раз побачите список документів, які будуть сформовані. Для підтвердження формування документів, натисніть на кнопку “Оплатити” та проведіть оплату.

У спеціальному полі радимо ввести свій Email для того, щоб всі сформовані документи автоматично були продубльовані на пошту.

Одразу після оплати система перенаправить вас на сайт і скачування документів розпочнеться автоматично.

Це швидко. Це дешево. І це повністю Online. Сподіваємось, цей сервіс допоможе ще більшій кількості людей розпочати свій бізнес! Для нас це була б найбільша винагорода.

Будемо вдячні, якщо ви поділитесь цим матеріалом зі своїми друзями!

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial