Як впроваджувати новітні технології в роботу юридичної фірми

Перехід до технологій, які полегшують організацію роботи юриста, більшість сприймають як доволі болісну процедуру. Вона вимагає часу, енергії, вкладення коштів. Тому багато хто оминає її всіма можливими способами. Підсумок – в кінці кожного наступного місяця ви не знаєте, за що й хапатися. Виходить така собі правова прокрастинація. 

Щоб відчути переваги автоматизації рутинних процесів в діяльності юриста, не обов’язково при цьому страждати. Ми знайшли 5 універсальних порад, які зроблять перехід на автоматичну систему організації роботи безболісним. 

Починайте з базових потреб 

Перед тим, як автоматизувати окремі робочі процеси, потрібно застосувати програми до основоположних напрямків: 

  • зберігання та обмін документами; 
  • комунікація на внутрішньому та зовнішньому рівнях; 
  • організація робочого процесу; 
  • управління робочим процесом, яке має практичне застосування. 

Попросіть усіх приєднатися до нової системи 

Об’єднання всіх працівників однією системою дуже важливе. Якщо хоча б одна людина не прослідковує зміну документів, розподіл задач між працівниками та ін., робота постійно буде наштовхуватися на перешкоди. Іноді навіть найбільш категорично налаштовані люди залишаються задоволеними від таких нововведень. 

Майте чітку мету 

Технології заради технологій не мають ніякого сенсу. Вони повинні вирішувати конкретний набір задач чи проблем. На перших стадіях потрібно визначити такий набір конкретно для своєї фірми. Орієнтуйтеся на слабкі місця. Так буде легко зрозуміти, які процеси потребують організації в першу чергу. 

Почніть з того, що вам не подобається 

Спочатку позбавте себе рутинної монотонної роботи, з якою легко впорається і машина. Замість того, щоб займатися паперовою монотонною працею, яка забирає приблизно 80 % робочого часу, краще повністю автоматизувати такий процес. Так ви точно одразу відчуєте всі переваги швидкого розвитку технологій. 

Доручіть автоматизацію спеціалісту 

Юристи все ще продовжують витрачати свій час на розв’язання питань, які не пов’язані з правом. Раціональніше найняти спеціаліста, який точно знає особливості подібних систем. На відміну від вас, він має певний досвід у цій сфері. 

Часто бажання зекономити призводить до ще більших витрат у майбутньому. Краще одразу купити ліцензійну якісну версію автоматизованої системи. Це єдиний легальний спосіб підтримати компанію-розробника та зробити вклад в їх розвиток.  

Платні версії відкривають перед користувачами повний набір інструментів якісного менеджменту. 

Jusnote – єдина в Україні система, яка пропонує дієві засоби для організації білінгу, роботи працівників, відстежування результатів тощо. Ви можете протестувати систему безплатно протягом 7 днів та точно переконатися, що вона здатна вивести вашу юридичну практику на новий якісний рівень.  

Більше про першу професійну CRM-систему для юристів Jusnote можна прочитати на цій сторінці.

Social media & sharing icons powered by UltimatelySocial